• Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Gmail
  • LinkedIn
  • Buffer

Znáte ten pocit, že vstoupíte do prázdné místnosti a okamžitě cítíte, jak je zdejší atmosféra podbarvená napětím? Netušíte sice, co se zde přihodilo, ale vnímáte, že to muselo být nepříjemné. A jinde se naopak cítíte skvěle a radostně, jen vstoupíte do dveří.

Tento pocitový rozdíl mezi místnostmi se dá alespoň částečně vysvětlit tím, že některé prostředí je prostě fyzicky krásnější nebo přívětivější než jiné. Ale pod tímto vysvětlením můžeme najít hlubší pravdu, která souvisí s energií.

Některé prostředí vydává energii, která je vyživující, zatímco jiný prostor vás může vyčerpávat nebo ve vás probouzet depresi, zlost nebo podrážděnost.

Všichni dokážeme vnímat energii. Když vstoupíme do nějakého prostoru, nejenže reagujeme na styl zařízení, barvy a materiály, ale vnímáme i energii, která nás obklopuje. Pozitivní energie v nás vyvolá pocit pohody, negativní nás sklíčí.

 

Očista prostoru nabízí jednoduchý a velmi účinný způsob, jak udělat z negativního pozitivní, jak proměnit depresivní místo na přístav krásy, harmonie a jiskřící radosti. Mnoho lidí zná umění Feng Shui, které pomáhá utvářet harmonii prostředí. Jen málo z nich však slyšelo o očistě prostoru, mystické součásti této pradávné vědy, která dokáže výsledky Feng Shui nesmírně prohloubit. Spojení obou těchto věd může být pro náš život dlouhodobě přínosné a užitečné.

Očista prostoru je tedy důležitým aspektem Feng Shui, neboť zvyšuje jeho účinnost. Pokud prostředí důkladně vyčistíte, budou všechna opatření Feng Shui fungovat daleko účinněji. Dům může mít skvělé Feng Shui a vynikající rozmístění nábytku, ale pokud v něm energie stagnuje a je plná zbytkového psychického bahna, nebudete se zde cítit dobře. Teprve když prostor očistíte a požehnáte mu, začne skutečně zářit.

 

Očistou prostoru vyzvednete všechny klady Feng Shui ještě o stupeň výše. Podívejte se na to, jak očista prostoru probíhá.

 

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. View more
Souhlasím
Nesouhlasím

Sdílet na Pinterestu

Sdílej